1. místo pro Martina Gudábu na MMSR skutr

16.06.2014 10:45

    Mezinárodní mistrovství Slovesné republiky se jelo v neděli 8.6.2014 v Dunajske Strede. Na skutru zde závodil jezdec Martin Gudaba, který si závody užíval, jen horko bylo až moc a trať se klouzala.

    Dále text Martin Gudába: "Trenoval som malo, bola aj ucast madarskych zavodnikov. V sobotu sme trenovali pomenej, zato sme sa viac zamerali na testovanie niektorych veci, aj druheho motora. V nedelu som spravil merany trening na prve miesto.

    Prvy start som mal perfektny, na prvom miesto. Bitka o prve miesto bola od zaciatku az dokonca. Hned v druhom kole uz som bol druhy, v stvrtke zavodu zasa prvy a takto sme sa par krat menili aj za kolo. Bolo to zaujimave ako pre mna tak urcite aj pre divakov :)  Madarsky zavodnik siel vyborne, nakolko sa zucastnuje aj talianskeho a nemeckeho cupu. Nakoniec tri kola pred cielom som ho predbehol na brzdy a uz som ho pred seba nepustil tak som o pol sekundy vyhral prvu rundu.


    

    Druhy start bol tiez prve misto. Potom sme sa zasa vymenili s madarskym pretekarom. Siel som za nim a zasa sme sa par krat pomenili, opet zavod az dokonca. Tentokrat tiez asi dve tri kola pred cielom som skusil zatiahnut co to dalo a vyhral som aj druhu rundu, cize celkovo prve miesto. Nakoniec sa oplatilo v sobotu potestovat a dat do zavodu druhy motor s tretim valcom :) Bolo to vela prace ale vysledok stal za to.

Martinovi gratulujeme a děkujeme za výbornou reprezentaci :-)


 

Fotogalerie: 1. místo pro Martina Gudábu na MMSR skutr

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz