Bahenní lázně v Klášterci

26.09.2022 12:56

    Závody v Klášterci nad Orlicí se v posledních letech konají za dost nepříznivých podmínek. Ani letos se jim nevyhnula zima, déšť a husté bláto. Jak se na takové trati válčilo Matymu Vinklerovi? Přečti si v článku.

Jezdec: Matyáš Vinkler

Datum závodu :

17. 9. 2022

Název podniku :

Novamotocross cup
Klášterec nad Orlicí

Kategorie :

65ccm

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Po čtyřdenním pobytu na škole v přírodě jsem z autobusu rovnou nastoupil do našeho auta a odjel do Klášterce nad Orlicí na další závod Nova motocross cupu. Při páteční procházce trati bylo jasné, že bláta si užijeme víc než dost. V noci ještě zapršelo a na několika místech se louže pěkně zvětšily.

    Trénink byl hlavně o pořádné prohlídce trati. Od předchozích kategoriích se dělaly koleje a bylo jasné, že moc míst na předjíždění nebude. V kvalifikaci jsem si pak i přes jeden pád vyjel 3. místo.

    Před první rozjížďkou začalo hustě mrholit. Start nebyl podle představ a já se ocitl na 4. pozici. V další zatáčce jsem se zastavil pro drobné zaváhání jezdce přede mnou. Tím pádem si první dva jezdci vytvořili náskok. O další tři zatáčky dále na malé lavici se mi podařilo jezdce přede mnou přeskočit a začal jsem zvětšovat zase svůj náskok. Na takto náročné trati jsem si dojel pro 3. místo v první rozjížďce.

    Start do druhé rozjížďky nebyl vůbec pěkný. V první zatáčce jsem se nechal vytáhnout do hlubšího bláta a to mě zpomalilo. Opět jsem se ocitl na 4. pozici. Začal jsem se soustředit na jízdu a dařilo se mi dojet Patrika Celbu. Společnou jízdou kolo na kolo jsme začali dojíždět Michala Hendrycha. Na malé lavici u depa jsem podržel plyn a podařilo se mi je oba přeskočit. Tímto manévrem jsem se dostal na druhé místo za Dominika Hasoně. Ten měl ovšem velký náskok, a tak jsem si chtěl udržet druhé místo. Opět začalo drobně mrholit a při předjíždění kolečkáře se Patrik Celba dostal přede mě.

    Druhou jízdu jsem tedy dokončil opět na 3. místě. Celkově jsem obsadil také třetí pozici a v průběžném pořadí jsem poskočil na 2. místo za Patrika Celbu.

 

Text: Matyáš Vinkler

 

1. místo: Dominik Hasoň
2. místo: Patrik Celba
3. místo: Matyáš Vinkler (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Bahenní lázně v Klášterci

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz