Bahnitý mistrák v Rudníku

27.07.2022 18:10

    Kuba Hejný závodil na MMČR juniorů a žen v Rudníku. Počasí mu však nehrálo do karet a celý den se trápil v hlubokých kolejích a blátě. Jak si s tím poradil? Dočteš se v článku.

Jezdec: Jakub Hejný

Datum závodu :

5. 7. 2022

Název podniku :

MMČR juniorů a žen - Rudník

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

24. místo

 

    Trať v Rudníku opět nezklamala. V den příjezdu povrch vypadal dobře připravený a hlásili snad i hezké počasí. Právě proto jsem se na závody těšil. Bohužel však k ránu brutálně zapršelo a vše pak vypadalo jinak. Když v Rudníku zaprší na závody, tak mám z trati obavy, protože se potom vždy jedná o velmi těžký závod.
    Trénink v mém případě ani neproběhnul, protože trať nebyla sjízdná. Do ranních jízd nastoupili jenom tři odvážlivci a po odjetí jednoho kola také skončili kvůli hodně namočenému povrchu.
    Do kvalifikace už museli nastoupit všichni jezdci, i když se zatím s tratí nic nezměnilo. Tak začalo trápení v blátě. Boty se obalily bahnem tak, že jsem nemohl ani najít řadičku. Po odjetí s velkým vypětím jsem zajel do pitline. Ke zděšení jsem zjistil, že mě časomíra nenačítá, protože jsme na motorku zapomněli přidělat krabičku. Rychle se tedy přidělala a já jel znova bojovat s blátem, abych měl aspoň nějaké kolo odjeté.
    Závody se mi vůbec nedařily. Kvůli hlubokým kolejím a blátu jsem jel pomalu a opatrně. Vůbec se mi v těchto podmínkách nedařilo zajet rychlejší časy a trápil jsem se od začátku do konce. Bohužel jsem skončil až na 24. místě. Se svým výkonem nejsem vůbec spokojený a vím, co musím zlepšit v trénincích.

Text: Jakub Hejný

1. místo: Marek Novák
2. místo: David Widervil
3. místo: Martin Červenka

 

Fotogalerie: Bahnitý mistrák v Rudníku

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz