Bahno a technické Hradiště

02.11.2022 11:59

    Míra Kučera se ukázal i na krajském přeboru jižních Čech, který se pořádal na trati v Hradišti u Klatov. Počasí jezdcům moc nepřálo a vzhledem k techničnosti tratě byla jízda dost náročná. Jak se s tím vypořádal Míra? Přečti si v článku.

Jezdec: Miroslav Kučera

Datum závodu :

15. 10. 2022

Název podniku :

SMS Jižní Čechy
Hradiště u Klatov

Kategorie :

Open MX2

Celkové umístění: 

7. místo

 

    Počasí nám na těchto závodech moc nepřálo, takže hodně záleželo na tom, jak se vám podařilo odstartovat. Na trati jsem byl docela opatrný, protože se vytvořilo pěkné bahno. V kvalifikaci jsem obsadil 16. místo.

    Na totálně rozbahněné trati jsem se první zatáčkou v první jízdě protáhl asi prostředkem startovního pole, a toho jsem se snažil využít. Místní trať je dost technická, takže stačilo malé zaváhání a hned toho využil soupeř. Nakonec jsem dojel na 8. místě, takže za mě spokojenost.

    Do druhé jízdy jsem si vybral stejné místo na roštu a podařilo se mi opět slušně odstartovat. Kvůli pádu jezdce přede mnou jsem však trochu ztratil. V průběhu jízdy jsem ale na druhou stranu nějaké pozice získal, a tak do cíle dorazil na 7. pozici. Byl jsem rád, že to máme za sebou.

 

Text: Miroslav Kučera

1. místo: Janout V.
2. místo: Kučeřík D.
3. místo: Šťastný M.

 

Fotogalerie: Bahno a technické Hradiště

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz