Bahno až za ušima

12.06.2022 06:53

    Večerní déšť na trati v Trutnově, kde se odjel další Nova cup, vytvořil hluboké bahno, na kterém dopolední kategorie nebyly schopné odjet. Po pár úpravách se ale závody uskutečnily. Jak si s jednokolejnou tratí poradil Maty Vinkler?

Jezdec: Matyáš Vinkler

Datum závodu :

4. 6. 2022

Název podniku :

Nova motocross cup - Trutnov

Kategorie :

Elév - 65ccm

Celkové umístění: 

4. místo

 

    V pátek 3. června 2022 jsem vyrazil do Trutnova na čtvrtý závod Nova motocross cupu. Z trati jsem měl po prvním okouknutí dobrý pocit. Byla naoraná a celkově pěkně připravená. Ranní překvapení nebylo vůbec pěkné. Po nočním dešti se však její povrch proměnil v bahenní lázeň. Pořadatel dokonce přemýšlel o zrušení dopoledního programu. S pár zástupci z dopoledních rozjížděk se obešla trať a začalo se přemýšlet, jak závod uskutečnit. Našlo se řešení, i když neuvěřitelné množství bahna stále nahánělo hrůzu.
    Po předělání dopoledního harmonagramu se nakonec odjel pěkný závod. Tréninky byly zrušeny a rovnou se jela kvalifikace. V kvaldě jsem zajel třetí místo. Po odjetí dalších kategorií se trať proměnila v jednokolejku.
    Start do první rozjížďky nebyl ideální. Probojoval jsem se na čtvrté místo, a tak jsem i dojel do cíle. Na druhou rozjížďku jsem nastupoval příjemně naladěn. Trať byla však jednokolejná s minimem možností na předjíždění. Jízdu jsem opět zakončil na čtvrtém místě. Celkově v závodě také čtvrté místo. V průběžném pořadí jsem se ale posunul na třetí místo.

Text: Matyáš Vinkler

1. místo: Patrik Celba
2. místo: Sebastian Pacovský
3. místo: Daniel Rudolf

 

Fotogalerie: Bahno až za ušima

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz