Bedna o fous utekla Davidu Pulkrábkovi

24.06.2014 10:55

Text David Pulkrábek:

"V sobotu 21.6.2014 jsem se zúčastnil závodů Motocrosscupu v Dolním Bousově.

Po příjezdu do Dolního Bousova bylo počasí všelijaké. Chvílemi bylo krásně a chvílemi to vypadalo na pořádnou průtrž mračen, ale nakonec počasí vyšlo na jedničku a závody se odjeli v pohodě.

Jako první jsme se rozjeli do tréninků, kde jsem se seznamoval s tratí. Byl jsem hodně překvapený, jak byla trať výborně připravená a rychlá. Opět patří velké díky pořadateli panu Pěničkovi, za super závody a že vše zvládl na jedničku. Po tréninku následovala kvalifikace, ve které jsem si vyjel páté místo. Do první jízdy jsem odstartoval mezi posledními, ale během pár zatáček jsem se dostal na druhé místo, na kterém jsem nevydržel dlouho a byl jsem předjet rychlejším závodníkem. Nakonec jsem dojel na třetím místě. V druhé jízdě jsem opět odstartoval mezi posledními, nakonec z toho bylo čtvrté místo. Po součtu obou jízd jsem nakonec skončil na krásném čtvrtém místě.

Rád bych poděkoval týmu Region Racing za podporu.

Dále bych rád poděkoval svým osobním obchodním partnerům: A-Kart Arena Litomyšl, Creptus Exhaust, Bikers Crown, Racing Pro-Goldentyre, Jirka Cigán - Skútry a čtyřkolky Hlučín a WestmxShop."

    Davidovi gratulujeme a věříme, že ta bedna příště klapne.

 

Fotogalerie: Bedna o fous utekla Davidu Pulkrábkovi

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz