Bez přípravy čtvrté místo, aneb Šponar závodil v Klášterci

19.09.2020 17:43

    Bylo to trochu hektické, ale zvládl to! Patrik Šponar závodil na Nova motocross cupu v Klášterci nad Orlicí. Více v článku.

Datum závodu :

12.9.2020

Název podniku :

Nova motocross cup – Klášterec nad Orlicí

Kategorie :

Licence

Celkové umístění : 

4. místo

 

    "Ještě v den závodu jsem nevěděl jistě zda stihnu do Klášterce vůbec dojet, takže jsem se na závody v žádném směru nijak extra nepřipravoval. Po příjezdu na trať na mě čekalo překvapení, že za 5 minut startuje můj trénink, neboť nás spojily nejprve s veterány. Hned poté mě čekalo další překvapení, že 5 minut po tréninku startujeme kvalifikaci, v tu chvíli už spojenou s kategorií Hobby 21-32 let. V předstartovišti jsem se potkal se svými týmovými kolegy – Martinem Páchou, Víťou Špačkem a Lubou Hrubým. Start se mi vůbec nepovedl, ale po pár kolech jsem se probojoval na 5. místo, pak mi kvůli dvou jízdám hned po sobě došly síly a předjel mě Uhlíř a půl kola před cílem ještě Martin Pácha, kterým jsem neměl už sílu vzdorovat. V cíli tedy 7. místo.
    Start do první jízdy se mi opět těžce nepovedl. Vše zachránilo prvního půl kola, kdy se mi podařilo předjet hobby jezdce a usadil se na 5. místě za Pavlem Křížkem. Toho jsem však nebyl schopen dojet natolik, abych Pavla předjel. Zhruba v polovině jsem udělal pár chyb a Pavel mi celkem dost uskočil, v cíli tedy páté místo.
    V druhé jízdě se mi konečně povedl start, objel jsem z venku chuchvalec jezdců a držel si 3. místo, to mi vydrželo asi půl závodu, než mě dojel Jindra Musil a vcelku svižně mě předjel. Poslední dvě kola na mě dotahoval znovu Pavel Křížek, toho jsem si ale pohlídal a do cíle dojel na 4. místě. Celkově také 4. místo."  řekl Patrik.

 

1. místo: Dominik Procházka

2. místo: Lukáš Mohaupt

3. místo: Jindřich Musil

Fotogalerie: Bez přípravy čtvrté místo, aneb Šponar závodil v Klášterci

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz