Bez zadní brzdy, bez problému

31.10.2021 18:25

    Víťa Špaček závodil na meteorit cupu ve Vranově u Brna. I přes komplikace se zadní brzdou v druhé rozjížďce se nevzdal a dokázal ji dokončit. Více se můžeš dočíst v článku.

jezdec: Vít Špaček

Datum závodu :

25. 9. 2021

Název podniku :

Meteorit cup - Meteorit cupranov u Brna

Kategorie :

Hobby MX1

Celkové umístění: 

6. místo

 

    Na závody jsme vyrazili už v pátek. Trať ve Vranově mám rád, i když se mi tam moc nedaří. Třeba se to změní po změně terénu, která tam nastala.
    V tréninku jsem si jízdu moc neužíval, spíše jsem se trať postupně učil. V kvalifikaci, jak je zvykem, jsem jel zase jako šnek a umístil se na 8. místě.
    Start do první jízdy dopadl hrozně, ale dokázal jsem hledat rychlé stopy a chytil dobré tempo. Celou rozjížďku jsem si udržoval vyrovnané časy a cítil se dobře. V cíli z toho nakonec bylo 6. místo v kategorii.
    Start do druhé jízdy byl také špatný. Opět jsem se ale hodně snažil jít dopředu a předvedl jsem pár dobrých předjížděcích manévrů. Asi 3 kola do konce mi bohužel přestala brzdit zadní brzda. Snažil jsem se, abych se nenechal rozhodit a do cíle dojel opět na 6. místě.
    Děkuji všem, co mi pomáhají a starají se, nejvíce Adélce a Mímovi.

Text: Vít Špaček

1. místo: Jakub Kirchner
2. místo: Martin Skotak
3. místo: Michal Sedlacek

 

Fotogalerie: Bez zadní jízdy, bez problému

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz