Blátivý Vranov v podání Nekorance

25.08.2022 10:05

    Ve Vranově se ukázal i Kuba Nekoranec. I přes nepřízeň počasí a bláto na trati se mu dařilo a dokázal bojovat o TOP pětku. Úspěch však Kubovi překazil pád ve druhé jízdě. Více se dozvíš v článku.

Jezdec: Jakub Nekoranec

Datum závodu :

14. 8. 2022

Název podniku :

Chalupa cup - Vranov u Brna

Kategorie :

AMA MX2

Celkové umístění: 

14. místo

 

    Trať ve Vranově se mi hlavně kvůli její náročnosti dost líbí, takže jsem se na trénink těšil a na ideálním povrchu si ho užil od prvního do posledního kola.
    Po odjetí mého tréninku přišel na chvíli silný déšť a trať se proměnila v blátivou. Já osobně nemám bláto vůbec rád, hlavně protože mi to na něm moc nejde. Dneska to ale bylo jinak a mně se na blátě dařilo v docela plynulé jízdě a v celkovém pořadí se mi podařilo zajet 3. nejrychlejší čas.
    Do první jízdy byla trať suchá, a dokonce ji pořadatelé kvůli bezpečnosti i trochu srovnali. Start jsem měl okolo 7. místa. Po pár kolech jsem se dostal na 5. místo, ale kvůli nedostatku sil jsem v první jízdě na víc neměl.
    Po odjetí prvních jízd začalo opět pršet asi na 40 minut, teď ale o dost intenzivněji. Trať vypadala skoro nesjízdná, takže jsem si myslel, že druhé jízdy zruší. Hned jakmile pršení přestalo, závod pokračoval a my jsme jeli jako druhá kategorie v pořadí.
    Do druhých rozjížděk hodně jezdců ani nenastoupilo, ale já jsem se kvůli zkušenostem do závodu rozhodl nastoupit. Měl jsem dost špatný start, protože mě jezdec přede mnou nakrmil do brýlí a já nic neviděl a než jsem potáhl za rolfy, dost soupeřů ujelo. Nicméně jsem hned nasadil hodně ostré tempo a během jednoho kola předjel tak 10 jezdců. Potom jsem jezdil kolem 5. místa a dojížděl 2 jezdce přede mnou. Bohužel jsem 3 kola před koncem spadnul a přední kolo bylo mimo osu a já musel ze závodu odstoupit.
    Závody ve Vranově opravdu stály za to, a i přes nedojetí druhé rozjížďky jsem byl se svou jízdou spokojený.

Text: Jakub Nekoranec

1. místo: Ondřej Osička
2. místo: Adam Nováček
3. místo: František Procházka

 

Fotogalerie: Blátivý Vranov v podání Nekorance

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz