Bláto kam se podíváš

26.05.2022 21:32

    Takto by se dalo popsat MMČR juniorů a žen, které se konalo na trati v Horním Újezdě. Nepřetržitý déšť potrápil nejednoho závodníka. Jak se dařilo Kubovi Hejnému? Dočteš se v článku.

Jezdec: Jakub Hejný

Datum závodu :

7. 5. 2022

Název podniku :

MMČR juniorů - Horní Újezd

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

23. místo

 

    Jednalo se o letošní první mistrák, který se odjel na mé oblíbené trati v Horním Újezdě, takže jsem se moc těšil.
    Čekal jsem, že bude trať pěkně naoraná a nakropená, ale organizátoři ji spíše překropili. Do toho hned ráno začalo pršet a bylo to celkem těžko sjízdné. Pršelo pak skoro celý den, takže tomu stav tratě i odpovídal. Trénink a kvalifikaci bych popsal slovem tragédie. Trápil jsem se s blátem. Brýle jsem vystřídal všechny, co jsem měl. Boty byly po pár kolech tak obalené bahnem, že jsem nemohl ani řadit a neustále jsem zajížděl do depa, aby mě je táta očistil.
    Na závody to byla už jednokolejka. Do prvního závodu se mi docela povedl start a jel jsem pár kol vpředu mezi prvními. Od odlétávajícího bláta se mi ale zasekly roll-offy a byl konec. Musel jsem zajet do pit line vyměnit si brýle, kdy mě skoro všichni předjeli.
    Druhý závod bohužel po pár kolech přerušil vážný úraz a závod byl zastaven a nebyl ani znovu odstartován. Můj první mistrák se tedy moc nevydařil.

Text: Jakub Hejný

1. místo: Marek Novák
2. místo: Bauer Ricardo
3. místo: Červenka Martin

 

Fotogalerie: Bláto kam se podíváš

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz