Boj o přežití na MČR Juniorů v Kaplici

28.07.2020 12:04

    Závod MČR Motokrosu Juniorů, který se konal v Kaplici, byl opravdu boj o přežití. Za REGION RACING zde startoval Míra Kučera! Přečti si v článku jak se mu dařilo.

Datum závodu :

18.7.2020

Název podniku :

MČR Juniorů

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění : 

28. místo

 

    "Kaplická trať je opravdu hodně náročná, a tak jsem se na ní moc netěšil. Celý den pršelo a podle toho trať i vypadala. V seznamovacím tréninku byla trať ještě poměrně dobře sjízdná, ale v kvalifikaci se u některé úseky daly sjet jen s velmi velkými obtížemi. Mnoho jezdců leželo v trati, jakmile jsem vyjel z ideální stopy, abych se vyhnul, tak to prostě nejelo. Nakonec jsem zajel v kvalifikaci až 35. místo. Tento čas jsem zajel už v prvním kole, v těch dalších už se nedalo jet téměř nic. V první jízdě už byla trať v opravdu špatném stavu, a tak jsme věděli, že nesmíme udělat chybu. Odstartoval jsem někde okolo 18-20 místa, což bylo vcelku dobré a snažil jsem se jet plynule. Propadl jsem se na místo 23, ale pak se mi podařilo probojovat se na místo 19. Jenže jsem opět vyjel z optimální stopy do zalitých kolejí, následoval pád a pak už jsem přes brýle absolutně nic neviděl. Musel jsem 2x zajet do pit-line a brýle vyměnit, nakonec jsem stejně dojel bez nich a rád, že jsem vůbec dojel. V cíli z toho bylo 28. místo. Druhá jízda byla z důvodu nesjízdnosti trati zrušena." vyjádřil se k závodu Mirďa.

1. místo: Vítězslav Marek

2. místo: Noel Zanocz

3. místo: Julius Mikula

Fotogalerie: Boj o přežití na MČR Juniorů v Kaplici

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz