Bramborová pozice se nevyhnula Vlastu Dolákovi

09.07.2014 12:10

    Text Vlastimil Dolák:

    "Dne 5. 7. 2014 jsem se zúčastnil dalšího závodu Meteorit Cupu v Pacově. Startoval jsem v kategorii Junior, kde se sešlo celkem 41 jezdců. Většinou mám v Pacově smůlu a skoro žádný závod nedojedu. I přesto jsem se tam těšil, protože tu trať mám rád. Asi 30 km před Pacovem nám přestalo jet auto. Naštěstí Standa Jindra to má kousek, takže pro nás dojel, přeložili jsme věci z auta do auta a pokračovali do Pacova. První trénink byl super, rovná trať a ideální povrch. V kvalifikaci už trať byla docela rozbitá, ale tak to v Pacově bývá. V kvalifikaci jsem obsadil druhé místo a těšil se na závod. 

    V prvním závodě mi start vyšel asi kolem třetího místa, za což jsem byl rád, protože to nakropili tak, že to místy vypadalo, že tam týden v kuse pršelo. V prvním kole jsem měl trošku kolizi s jedním jezdcem, vyjel jsem mimo trať a předjelo mě pár kluku. Do cíle jsem dojel jako čtvrtý. V druhém závodě jsem odstartoval taky třetí, ale do cíle jsem dojel jako čtvrtý za J. Rudolfem, R. Plchem a J. Slavíkem. Celkově jsem skončil také čtvrtý. Za fotky děkuji Martině Novotné, Denise Líznarové a Lucii Cínové."

 Vlastovi gratulujeme a děkujeme za reprezentaci. 

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz