Bylo to dost těsné

08.11.2021 16:31

    Na poslední závod seriálu Meteorit cup vyrazil i Víťa Špaček, který si průběžně držel třetí místo. Bylo tedy jasné, že bude muset zabojovat, aby ho uhájil. Povedlo se mu to? Dozvíš se v článku.

jezdec: Vít Špaček

Datum závodu :

17. 10. 2021

Název podniku :

Meteorit cup - Bělá u Jevíčka

Kategorie :

Hobby MX1

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Čekal mě poslední závod Meteorit cupu. Před závody jsem držel průběžné třetí místo s náskokem 15 bodů na čtvrtého. pochopitelně na mě působila nervozita, a navíc jsem na trati v Bělé nikdy nejezdil.
    V tréninku se mi trať docela líbila, ale byla mi hrozná zima na ruce. V kvalifikaci jsem obsadil 5. pozici v mé kategorii. Můj hlavní soupeř se umístil na 4. místě. Těšil jsem se na jízdu.
    Bohužel už start do první jízdy dopadl katastrofálně. Jezdil jsem na 9. místě a můj hlavní soupeř daleko přede mnou, což pro mě nebylo přípustné. Snažil jsem se, co to šlo a stáhl to na 6. místo. Můj soupeř byl čtvrtý a stáhl můj náskok o 4 body.
    S velkým nasazením jsem odstartoval do druhé závěrečné jízdy. Pohyboval jsem se na druhé pozici, bohužel můj soupeř jezdil na prvním místě a už od začátku ujížděl mně a zbytku startovního pole. Já se potom jen propadal. Od prvních metrů jsem věděl, že pokud to skončí takhle, mohu se rozloučit s třetím místem. Bohužel to tak nakonec dopadlo. Já dojel do cíle pátý, on vyhrál. Smekám klobouk a moc mu to přeju, zasloužil si to více než já.
    Celkově o čtyři body jsem se tedy v seriálu umístil na čtvrtém místě, ale i to beru pozitivně. Moji sezónu tvořilo pár pěkných i špatných výsledků, ale ve velké konkurenci to byly přeci jen vydřené výsledky. Děkuji rodině, přátelům, týmu a moc děkuji Adélce za pomoc na většině závodů, a že jich bylo.

Text: Vít Špaček

1. místo: Petr Kučera
2. místo: Martin Sedláček
3. místo: Radek Kirchner

 

Fotogalerie: Bylo to dost těsné

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz