Celkové 4. místo pro Tomáše Trávníčka na FIM World Champioship Supermoto v Estonsku

04.09.2014 10:30

    Estonské město Tabasalu hostilo tento víkend závod seriálu FIM World Champioship Supermoto. Závodu se zúčastnil jezdec Tomáš Trávníček. 

    Text Tomáš Trávníček:

    "Tak po menší pauze jsme dojeli z předposledního závodu MS Estonsko v Tabasalu. Trať pomalejší kluzká, terén hezký, dvoustopý, uklouzaný, takže trať docela vyhovovala mé představě. Sobotní tréninky jsme to nastavili, kvalifikace 3. místo superpole nakonec 6, ale i tak to vypadalo dobře. V neděli  hezky slunečno, takže dobrá nálada. Po obědě jsme už stáli na startu první  jízdy. Start špatný, vnitřek byl uklouzaný víc, tak jsem byl opatrný. Ve 3 kole jsem spadnul a doháněl to zezadu. Nakonec jsem se nemohl dostat přes Ravagliu, tak z toho zůstalo jen 7. místo s dobrým časem. Druhou jízdu jsem se zase zasekl na startu a par kol se vozil za Bulharem Karanyotovem. Než jsem se rozkoukal, tak začali všichni odjíždět. Tak jsem se do toho taky opřel a nakonec se nějak prokousal na 3. místo s nejrychlejším časem z celé startovky. Byli jsme spokojení, díky moc všem."

     Tomáš v závodu obsadil po součtu bodů 4. místo. V tomto závodu vybojoval 3. místo český jezdec Pavel Kejmar.  Oběma velká gratulace :-).

 

 

Fotogalerie: Celkové 4. místo pro Tomáše Trávníčka na FIM World Champioship Supermoto v Estonsku

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz