Cenné rady zajistily Kučerovi lepší kvalifikační čas

13.09.2020 15:16

    Míra Kučera se zúčastnil dalšího závodu ze seriálu MMČR Juniorů, tentokrát v Horšovském Týně. Jak se mu dařilo se dozvíš v článku.

Datum závodu :

5.9.2020

Název podniku :

MČR Juniorů – Horšovský Týn

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění : 

19. místo

 

    "Na trati v „Horšáku“ jsem nikdy nezávodil, ale byla výborně přichystaná, takže se mi zamlouvala. V kvalifikaci se mi jelo dobře, ale když jsem po pár kolech zastavil v pitline, abych se podíval jaký mám čas, tak mi taťka řekl, že to není nijak valný a že jsem asi 4. od konce, což mě zarazilo a bylo jasné, že musím pořádně zabrat. Po dalších kolech se mi podařilo se posunout o další 4 místa na 27. pozici, ale pořád jsem s tím nebyl spokojený. Dostal jsem několik cenných rad jak se ještě zlepšit a vyrazil do posledního kola kvalifikace, kde se mi podařilo zajet 23. čas.
    Start do první jízdy byl celkem slušný a pohyboval jsem se kolem 15. místa. Snažil jsem se držet skupinky jezdců přede mnou, což se mi celkem dařilo, jenže zhruba v polovině závodu v jedné ze zatáček přede mnou upadl jeden z jezdců, o něj se zasekly další dva a pak i já… Stálo mě to dvě pozice dolů, ale hlavně jsem vypadl z tempa a tím se ještě o jednu pozici propadl. S vypětím všem sil jsem dojel do cíle na 18. místě.
    Do druhé jízdy jsem odstartoval hodně špatně, téměř mezi posledními. Dařilo se mi postupně prokousávat vpřed, ve třetím kole už jsem byl na 16. místě, které se mi ale nepodařilo udržet a dvě pozice jsem ztratil. Bylo nutné si neustále hlídat jezdce za mnou, protože každá menší chyba by byla hned potrestána ztrátou pozice. Nicméně mě to také tlačilo kupředu a dojížděl jsem tak jezdce přede mnou, kteří se nevyvarovali chyb a povedlo se mi je předjet, z čehož jsem měl snad největší radost. Svoji vybojovanou 15. pozici jsem udržel až do konce závodu. Z výsledku jsem spokojený, celkově to vyšlo na 19. místo." řekl Míra Kučera.

 

1. místo: Julius Mikula

2. místo: Vítězslav Marek

3. místo: Tomáš Ptáček

Fotogalerie: Cenné rady zajistily Kučerovi lepší kvalifikační čas

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz