Černá a její oblíbený Smrk

31.05.2022 16:10

    Klárka Černá závodila i na trati ve Smrku, která se řadí mezi její oblíbené. Dařily se jí starty a nebyla nouze ani o souboje se soupeřkami. S jakým výsledkem závody dokončila? Dočteš se v článku.

Jezdec: Klára Černá

Datum závodu :

7. 5. 2022

Název podniku :

Chalupa cup - Smrk

Kategorie :

Ženy

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Jednalo se o další závod ze seriálu Chalupa Donoval Honter Cup, tentokrát ve Smrku u Třebíče. Smrk patří mezi mé oblíbené tratě, takže jsem se těšila.
    Z tréninku jsem měla trochu obavy, protože trať byla poměrně dost přírodně nakropená. Nevěděla jsem tedy, jak se mi bude dařit. K mému překvapení to ale nic hrozného nebylo, a naopak mě to bavilo. Stejně tak druhý trénink, kde jsem se kvalifikovala na 5. místě.
    Se startem do prvního závodu jsem byla spokojená. Vystartovala jsem 5. v kategorii a 2 soupeřky jsem tak nechala za sebou. Se soupeřkou přede mnou jsme měly v kvalifikaci na desetiny rozdílné časy, a tak jsem se ji snažila dohnat, což se mi ale bohužel nepodařilo.
    Druhý start byl o něco lepší, protože jsem rychlejší soupeřku měla těsně před sebou. Po celou jízdu jsem se jí přibližovala, ale předjet se mi ji opět nepodařilo. Sice jsem dojela jako čtvrtá, ale celkové pořadí se po pádech ostatních holek promíchalo. Celkově jsem se tedy umístila na 5. místě.

Text: Klára Černá

1. místo: Barbora Najtová
2. místo: Ivana Palacká
3. místo: Dominika Hejdová

 

Fotogalerie: Černá a její oblíbený Smrk

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz