Černá: "ach, ty starty"

01.07.2022 17:08

    I když to neměla v plánu, tak závodila Klárka Černá na Vysočina cupu v Telči. Bohužel ji celý den brzdily nepovedené starty. Jak se jí ale jinak dařilo? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Klára Černá

Datum závodu :

11. 6. 2022

Název podniku :

Jiromoto Vysočina Cup - Telč

Kategorie :

Ženy

Celkové umístění: 

6. místo

 

    I když jsem měla letos původně v plánu Vysočina Cup vynechat, trať v Telči mám ráda, a tak jsem se rozhodla na tyto závody jet.
    Trať jsem si ráno neprohlédla, takže jsem se v prvním kole tréninku nestačila divit, kolik kamenů na trati bylo. Na to, že naše skupina jela jako druhá, byl povrch ještě navíc poměrně dost rozbitý. Její profil se ale od loňska nijak nezměnila, a tak jsem aspoň věděla, kde čekat jakou zatáčku, jaký skok.
    Na start se nás celkově postavilo devět, já jako sedmá v pořadí. Do první rozjížďky se mi start moc nevydařil. Navíc se přede mnou v první zatáčce srazili jezdci a já jsem šla po brzdách, abych tam neskončila s nimi. Objela jsem je a započala stíhací jízdu za soupeřkou, kterou se mi nakonec podařilo předjet a do cíle jsem dojela na 7. místě.
    Musím říct: „ach, ty starty"... protože ani ten do druhé rozjížďky nebyl nijak světoborný. Víceméně se opakovala situace z první jízdy, ale s tou změnou, že jsem jezdila na 7. pozici už po startu. V prvním kole soupeřka přede mnou spadla a já se tak dostala na 6. místo, které jsem si udržela až do konce.
    Se svým výkonem jsem spokojená. Na tento závod totiž dorazily holky, se kterými jsem v podstatě začínala jezdit, takže bylo fajn s nimi takhle po roce poměřit síly.

Text: Klára Černá

1. místo: Aneta Sichrovská
2. místo: Ivana Pacáková
3. místo: Daniela Jozlová

 

Fotogalerie: Černá: "ach, ty starty"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz