Černá oslavila svoje narozeniny na trati

09.06.2022 15:31

    Jak jinak oslavit svoje narozeniny než na motokrosové trati. Klárka Černá strávila svůj den na závodech v Žáru u Vacova. Probíhalo všechno hladce, nebo to něco pokazilo? V článku se vše dozvíš.

Jezdec: Klára Černá

Datum závodu :

21. 5. 2022

Název podniku :

ŠAC - Žár u Vacova

Kategorie :

AMA 125 2T

Celkové umístění: 

30. místo

 

    Není lepší způsob, jak oslavit narozeniny, než je strávit na závodech. To byl jeden z důvodů, proč jsem se do Žáru těšila.
    Zdejší trať jsem opět neznala, takže první trénink byl pro mě seznamovací. Naštěstí se pořadatelé oproti prvnímu závodu v Netolicích umoudřili a trénink a kvalifikace se odjely zvlášť. Ocenila jsem tedy, že se na trať před závody podívám ještě jednou. V Žáru je trať opravdu přírodní, a tak začala být poměrně rychle rozbitá a kamenitá. To se pro mě stalo osudným a v kvalifikaci jsem v 1. kole spadla. Bohužel jsem si při pádu nějak zranila palec na ruce a špatně se mi pak držela řídítka.
    Do závodu jsem ale nastoupila a doufala, že to přejde. Trať už se ale opravdu rozbila a palec mě nepřestával bolet. Po 2 kolech jsem se tedy rozhodla ze závodu odstoupit. Byla jsem na sebe naštvaná, ale holt každý den není posvícení. Zbytek odpoledne jsem tedy po dlouhé době strávila jako fanynka.

Text: Klára Černá

1. místo: David Votík
2. místo: Vít Kachlík
3. místo: Eduard Šebesta

 

Fotogalerie: Černá oslavila svoje narozeniny na trati

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz