Černá: "Tento víkend byl docela padací"

05.05.2022 21:09

    Pádům se ve Smrku na Meteorit cupu nevyhnula ani Klárka Černá. Vždy se však zvedla, zatnula zuby a snažila se pokračovat dál...když to řídítka dovolila. Více v článku.

Jezdec: Adam Straka

Datum závodu :

17. 4. 2022

Název podniku :

Meteorit cup – Smrk

Kategorie :

Ženy

Celkové umístění: 

7.místo

    Jednalo se o první závod ze seriálu Osička O'Neal Meteorit Cup. Jelikož mělo být hezké počasí, těšila jsem se o to víc. Jelo nás 8 holek a opět jsme byli spojení s kategorií 85 ccm. První trénink mě opravdu bavil. Trať byla parádně nachystaná, přírodně nakropená. Druhý trénink, kvalifikace, už tak vydařený nebyl. Po dlouhé rovince k lesu jsem dobržďovala do zatáčky a jelikož se už začínalo prášit, podklouzlo mi přední kolo a letěla jsem přes řídítka. Posbírala jsem sebe i motorku a chtěla pokračovat dál, ale při pádu jsem si ohnula řídítka, a tak jsem to namířila zpátky do depa, kde jsem poprosila o pomoc. Myslela jsem, že se do kvalifikace vrátím, ale při pádu jsem si narazila stehno, které mi začalo tuhnout, takže jsem se rozhodla nastoupit až do závodu. I když jsem jela pouze jedno kolo, kvalifikovala jsem se jako sedmá.
    První závod se podle mě docela vydařil. Kromě nohy mě nic netrápilo a do cíle jsem dojela na 6.místě. Druhý závod probíhal dost podobně jako první. Po celou dobu jsem si držela 6. místo, ale v posledním kole jsem si v zatáčce vybrala špatnou stopu a skončila jsem na zemi. Než se mi podařilo zvednout motorku a opět ji nastartovat, předjela mě soupeřka a mně se už nepodařilo ji předjet. Do cíle jsem tedy dojela jako sedmá.
    Tento víkend byl obecně docela "padací", tak vám kamarádi přeji brzké uzdravení, ať se co nejdříve zase potkáme.

Text: Klára Černá

 

1. místo: Barbora Laňková
2. místo: Dominika Hejdová
3. místo: Kamila Škrabálková

Fotogalerie: Černá: "Tento víkend byl docela padací"

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz