Červené vlajky mávaly Greinbachem

03.08.2020 16:22

    Sanitka, vrtulník, opakování startu, bronz a Provazník. To byl závod Mistrovství Rakouska v Greinbachu. Více v článku.

Datum závodu :

2.8.2020

Název podniku :

Mistrovství Rakouska SM

Kategorie :

S1 Prestige

Celkové umístění : 

3. místo

 

    "Na závody do Rakouska jsem se těšil. O to víc, že se mnou jel můj dlouholetý mechanik a kamarád Vlasta Dolák. No a k závodu. Trénink byl zajímavý. Nejdřív jsem se učil trať, pak trať učila mě a nakonec už to nějak fungovalo. Na můj vkus bylo velmi málo terénu. Kolo se jelo za 1:17s a z toho bylo jen asi 5 vteřin terén, což mi moc nehrálo do karet a co jsem se naučil na posledním motokrosovém závodě v Dalečíně mi bylo k ničemu. V první jízdě jsem po startu vyhrál holeshot, ale v šestém kole mě předjel velmi čistě Rudy Bauer. V předposledním kole jsem pod nátlakem Bernyho netrefil brzy a před terénem jsem přišel o krásné druhé místo. V druhé jízdě byl start opravdu hrůza, čtvrté místo. V prvním kole začaly mávat červené vlajky, na trati byl ošklivý pád. Přijela sanitka a musel přiletět i vrtulník. Na gridu jsme čekali asi 20 minut do příjezdu další sanitky a startovalo se znovu. To už jsem se drobek polepšil, po startu jsem byl třetí a i přes neustálý nátlak německého Pedra (Peter Mayerbucher) jsem si třetí místo udržel. Celkově tedy třetí! Se závodem i výsledkem jsem moc spokojený! Bronz na rakouském mistrovství je pro mě úspěch!" vyjádřil se k závodu Provazník.

REGION RACING gratuluje Erikovi ke krásnému výsledku a děkuje za vzornou reprezentaci!

1. místo: Rudy Bauer

2. místo: Bernard Hitzenberger

3. místo: Erik Provazník (ten náš)

Fotogalerie: Červené vlajky mávaly Greinbachem

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz