Cílem bylo si to užít

09.06.2022 10:39

    Tomáš Fogl závodil i na Chalupa cupu v Dalečíně. Nejdřív se trochu rozkoukával a najížděl si trať plnou velkých skoků. Závodní rozjížďky si už ale užíval a se svou jízdou byl spokojený. Více v článku.

Jezdec: Tomáš Fogl

Datum závodu :

22. 5. 2022

Název podniku :

Chalupa cup - Dalečín I.

Kategorie :

Hobby open

Celkové umístění: 

13. místo

 

    22. května jsem vyrazil na Chalupa cup na Dalečínskou jedničku, abych se tady letos vůbec svezl.
    Nastoupil jsem do kategorie hobby open a ranní trénink spojený s kategorií Open byl zajímavý. Na trati se nás sešlo hodně a já byl dost vyjevený ze skoků a snažil se nejdřív všechno najet.
    Druhý měřený trénink proběhl podobně, ale na skocích už jsem se cítil jistější.
    Cílem do závodu bylo si to celé hlavně užít. Po startu do první jízdy jsem se pohyboval kolem 10. pozice. Jelo se mi dobře a užíval jsem si to. Rozjížďka trvala 18 min + jedno kolo. Dojel jsem ji v mém plném tempu, takže jsem byl rád. Jízda pro mě skončila na 12. místě.
    Do druhé jízdy jsem odstartoval lépe, asi kolem 5. pozice. Ale už se dost prášilo a já se nechtěl drát moc dopředu. Jak už jsem zmiňoval, chtěl jsem si závod užít a dokončit ho ve zdraví. Trať už byla dost náročná, ale zase jsem dokázal odjet celou jízdu v tempu. Jízdu jsem tedy dokončil spokojený na 13. místě. Celkově taky 13. pozice.

Text: Tomáš Fogl

1. místo: Barbora Laňková
2. místo: Pavel Kučera (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Šimon Kohoutek

 

Fotogalerie: Cílem bylo si to užít

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz