Cílem bylo užít si poslední závod

13.11.2022 11:44

    Lukáš Pišl si do Zvole přijel užít poslední závod letošní sezóny. Šlo o každoroční Poslední tankování, kde závodil v kategorii spolu s Openy. Jak se mu dařilo a jak se mu to líbilo? Dočteš se v článku.

Jezdec: Lukáš Pišl

Datum závodu :

8. 10. 2022

Název podniku :

Poslední tankování Zvole

Kategorie :

Open

Celkové umístění: 

9. místo

 

    Do Zvole jsem jel s očekáváním, že si užiju ještě nějaké závody před koncem sezóny. Před tréninkem jsem měl ale potíže, nepodařilo se mi totiž nastartovat motorku. Proto jsem trénink vůbec neodjel.

    Naštěstí vše dopadlo dobře a do kvalifikace už jsem nastoupil. Místní trať dobře znám, takže chybějící trénink pro mě zase až tak velký problém nebyl. Kvalifikaci jsem se snažil odjet spíš opatrně. Zřejmě jsem nebyl jediný. Dojel jsem na 8. místě.

    V první rozjížďce už jsem chtěl zabrat víc, nakonec jsem byl ale rád, že s ostatními jezdci z kategorie Open vůbec držím krok. Do cíle jsem dojel na 10. místě. V druhé rozjížďce jsem zajel o něco lépe, do cíle jsem dorazil jako devátý. Celkově to také dalo na 9. místo. Nakonec bych rád dodal, že jsem byl z přípravy trati a celkové organizace závodů mile překvapen.

 

Text: Lukáš Pišl

1. místo: Jakub Hvoneš
2. místo: Jakub Jakl
3. místo: David Šťastný

 

Fotogalerie: Cílem bylo užít si poslední závod

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz