Člověk míní, život mění

08.09.2022 15:33

    Vendy Štěpánková se po delší pauze vrátila na startovní rošt. Sezónu jí totiž na začátku roku pozastavil úraz. O nejjednodušším návratu se však mluvit rozhodně nedá. Více o Motocross cupu v Trutnově v jejím podání si přečti v článku.

Jezdec: Vendula Štěpánková

Datum závodu :

3. 9. 2022

Název podniku :

Motocross cup - Trutnov

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění: 

20. místo

 

    V sobotu 3. září se mi po úrazu konečně povedlo vyrazit na závody. Potřebovala jsem si po 5 měsících zase přičichnout k závodní atmosféře a bylo mi proto úplně jedno, kterého podniku se zúčastním. Nějak se nám naskytla možnost poprvé vyzkoušet právě Motocross cup, a to na mně dobře známé trati v Trutnově.
    Počasí po delší době přálo a trať pořadatelé pěkně přichystali. Přihlásila jsem se do kategorie Hobby MX2 a jako holka jsem zde byla jediná. Já jsem si to chtěla hlavně užít a zbytečně se nestresovat, naprosto o nic mi nešlo. Trénink byl skvělý. Jen bych ocenila, kdyby byl o něco delší. Já jsem se na trati zdržela asi jen 8 minut a za tuhle dobu jsem se ani nestihla zapotit. K tomu jsme jezdili spojení s kategorií Hobby MX1, takže to byl docela masakr.
    Do druhého tréninku už nás rozdělili, ale startovní rošt byl do posledního místa obsazený. Kvalifikace tedy začínala startem, na což jsem zvyklá z Nova cupu. Jinak jsem si jela to svoje, a dokonce jsem za sebou udržela jednoho závodníka.
    Jednotlivé závodní rozjížďky vypadaly vlastně dost podobně. K mým startům se radši vyjadřovat nebudu a jízda probíhala dle mých možností. Trošku mi vadil časový rozdíl mezi ranními tréninky a odpoledními rozjížďkami. Ráno nás na trati nechali jen 10 minut a odpoledne jsme tam museli vydržet skoro 20 minut. Právě proto už jsem ke konci jízd začala pociťovat lehkou únavu. Povrch tratě už taky nebyl úplně top, ale to je normální. Pro mě bylo hlavní, že mě to fakt bavilo.
    Poslední dobou si totiž procházím těžším obdobím a nebudu lhát, už několikrát jsem s tím chtěla praštit, motorku prodat a žít ten "normální" život. Ono to ale asi nejde. Tak jen čekám a doufám, že si to všechno zase sedne. Za tohle vážně moc děkuju příteli, protože se stále snaží a maximálně mě podporuje. Větší pomoc si už ani přát nemůžu.

Text: Vendula Štěpánková

1. místo: Dominik Rochl
2. místo: Vilém Šrýtr
3. místo: Dominik Rýdl

 

Fotogalerie: Člověk míní, život mění

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz