Copak je to za závadu?

26.04.2022 14:40

    Matyáše Vinklera při závodu Nova motocross cupu v Opatově pěkně potrápila závada na motorce. Přečti si v článku jak to ovlivnilo jeho výsledek.

Jezdec: Matyáš Vinkler

Datum závodu :

16. 4. 2022

Název podniku :

Nova motocross cup - Opatov

Kategorie :

ELEV 65

Celkové umístění: 

13. místo

 

    V sobotu 16.4. jsem vyrazil na první závod NOVA MOTOCROSS CUPU v letošním roce, který se jel nedaleko mého bydliště, a to v Opatově u Svitav. Trať je to nádherná a přistupoval jsem k ní s respektem. Je velká škoda, že letos se  v Opatově ještě netrénovalo. V den závodu byla trať úplně top.
    V kvalifikaci jsem zajel deváté místo, ale bylo to hlavně protože jsem se s tratí seznamoval. Na startu první jízdy mě zhasl motor, ale podařilo se mi ho hned našlápnout, přesto jsem z roštu odjížděl z posledního místa. Předjíždět jsem začal hned v první zatáčce. Bohužel čelo závodu už bylo daleko. První jízdu jsem dokončil na jedenáctém místě.
    Druhou jízdu se na startu opakovalo to samé co v první jízdě. Bohužel to horší přišlo hned po průjezdu okolo cílové věže. Motorka zhasla úplně. Nedařilo se mi ji oživit a soupeři ujížděli. Když konečně naskočila měl jsem už půl kola ztrátu. Zatnul jsem zuby a začal stíhací jízdu. Ve druhé půlce rozjížďky jsem konečně začal předjíždět soupeře. Jízdu jsem dokončil na dvanáctém místě. Celkově to dalo na třinácté místo.
    Doufám, že se podaří problém odstranit a že se v Trnávce budu snažit o lepší umístění.

Text: Matyáš Vinkler

1. místo: Dominik Hasoň
2. místo: Tomáš Glogar
3. místo: Patrik Celba

Fotogalerie: Copak je to za závadu?

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz