Další povedený závod pro Daňu

29.10.2022 11:34

    Petr Daňa vyrazil na Slovácký pohár do Žlutav, který se mu opět vydařil na výbornou. K tomu už prostě není co dodat. Jak celý svůj závodní den popsal vlastními slovy, si přečti v článku.

Jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

15. 10. 2022

Název podniku :

Slovácký Pohár - Žlutava

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

1. místo

 

    Do Žlutav jezdím rád. Mají zde sice menší trať, ale vždy ji výborně nachystají. Je radost zde závodit. Ranní tréninky se odjely na skoro ideálním povrchu, takže se mi trénovalo skvěle.

    Start do první jízdy se mi podařil, v první zatáčce jsem byl kolem čtvrté pozice. Do druhé zatáčky jsem už ale najížděl jako druhý za Ondrou Kráčálíkem. Ondru jsem ale již během prvního kola předjel a dostal se tak na první pozici. Za chvíli se za mnou objevil Radek Schovajsa a snažil se mi vedení znepříjemnit. To se mu naštěstí nepodařilo a já se do cíle dostal jako první.

    Druhou jízdu jsem zahájil horším startem. V první zatáčce jsem byl až kolem 10. místa. Nevím, jak se to podařilo, ale během pár zatáček jsem byl zase na druhém místě a do druhého kola jsem najížděl už jako první. Opět jsem za sebou viděl Schovajsu, ale scénář se opakoval a já jsem projel kolem šachovnicové vlajky opět první.

 

Text: Petr Daňa

1. místo: Petr Daňa (REGION RACING s.r.o.)
2. místo: Radek Schovajsa
3. místo: Jan Havlíček

 

Fotogalerie: Další povedený závod pro Daňu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz