Další vítězství pro Martina Gudábu - MM SR

12.09.2014 10:41

    V neděli 7. září 2014 se v Dunajske Strede uskutečnilo Mezinárodní mistrovství Slovenské republiky. Zde v disciplíně skútr závodil náš jezdec Martin Gudába. Závod si užíval, i když se o víkendu vystřídalo slunce, teplo, ale i déšť.

    Text Martin Gudába:

    "Sobota prebiehala volnymi treningami, ktorych bolo dost aj napriek striedaniu s inymi kategoriami. Skusali sme rozne nastavenia moto, tlaky gum, kedze asfalt v Dunajskej hrozme smyka. Nanestastie sa nam este zadrel novy typ variatora, z coho sme mali trosku dost zly pocit co s tym. Musel sa nahodit starsi typ a otestovat nanovo remene, a s tym sme sli aj do zavodu lebo novy typ bohuzial sa nam nepodarilo rozchodit. Ale otec (mechanik) napriek vsetkemu pripravil motorku na jednotku zaco musim podakovat, nebolo to ako vzdy jednoduche.

    V nedelu v noci prsalo, prehanky trvali aj rano a tak prvy trening aj merany sa isiel na vode. Vyjazdil som druhy cas. Postupne sa zacalo poobede vyjasnovat, a prva rozjazda sa isla na suchu. Podaril sa mi start na prvom mieste. hned v druhom kole ma predbehol madarsky zavodnik s ktorym sme sa vymienali niekolko krat az do konca, posledne tri kola som ho predbehol na brzdy a udrzal za sebou, tak som celkovo vyhral o desatinku sekundy. 

    Druha runda sa tiez isla na suchu. Start som mal horsi na tretom mieste ale mal som dobry vyjazd do druhej zakruty a podrzal do vnutra a hned prve miesto. Asi 7 kol som siel prvy,  potom zasa madarsky pretekar ma predbehol, opat vymeny. Az do posledneho kola kedy som siel ja prvy a mali sme mensi konflikt, kde sme sa zrazili a madarsky zavodnik spadol, ja som to zazrakom ustal a pokracoval po mensom rozhodeni dalej. Dokoncil kolo a opat vyhral.
Celkovo dvakrat prvy. Mal som trosku zmiesany pocit po preteku, kedze suboj sa ukoncil padom, islo sa na hrane za kazdu cenu, ale verim ze vsetko ok. Nikto sa nezranil."

    Martinovi moc gratulujeme a děkujeme za výbornou reprezentaci týmu.

 

Fotogalerie: Další vítězství pro Martina Gudábu - MM SR

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz