Další z našich jezdců zraněn

28.11.2021 17:24

    Tomáš Lipavský vyrazil na Meteorit cup do Městečka Trnávky. Bohužel se tentokrát do závodních rozjížděk ani nepodíval. V tréninku ho potkal vážný pád, který mu způsobil zlomeninu ruky. Jak poté probíhala Tomášova rekonvalescence? Dočteš se v článku.

jezdec: Tomáš Lipavský

Datum závodu :

21. 8. 2021

Název podniku :

Meteorit cup - Městečko Trnávka

Kategorie :

Amatér MX2

Celkové umístění: 

-

 

    Když jsem se ráno probudil, převládaly ve mně dobré pocity. Říkal jsem si, že to budou dobré závody.
    Bohužel se mi hned trénink stal osudným, když jsem již v druhém kole na dvojáku do kopce trefil hranu přesně předním kolem. Po pádu mi došlo, že mám zlomenou pravou ruku. Potom jsem byl převezen do nemocnice, kde zjistili, že mám zlomené dokonce obě kosti pravé ruky.
    Kosti byly uhnuté pár stupňů do boku, a proto mně ji museli rovnat. Rovnání však nešlo tak hladce, takže jsem jel do Prahy k pánovi doktorovi Kebrlemu. Měl jsem s ním problém zkonzultoval, aby určil, co a jak dál. Nakonec jsem byl poslán na operaci na soukromou Kliniku Dr. Pírka v Mladé Boleslavi. Operace dopadla dobře a ruka je opět rovná.
    Strašně moc bych chtěl poděkovat Michalovi Votroubkovi, který mi to celé u pana doktora zařídil. Děkujeme také Region racing s.r.o. za podporu v roce 2021. A také bych chtěl ještě poděkovat mému úžasnému trenérovi Matějovi Bockovi a mojí rodině.

Text: Tomáš Lipavský

1. místo: Pavel Kučera
2. místo: Josef Modrlák
3. místo: Ondřej Osička

 

Fotogalerie: Další z našich jezdců zraněn

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz