Daňa a perfektně připravené Březolupy

01.06.2022 08:59

    Petr Daňa zavítal do Březolup, kde se pořádal Slovácký pohár. Pochvaloval si trať, která mu skvěle sedla a na konci dne se postavil na bednu. Jak závody zpětně hodnotí? Dočteš se v článku.

Jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

21. 5. 2022

Název podniku :

Slovácký Pohár - Březolupy

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Čekala na nás nakypřená, nakropená a perfektně připravená trať, kterou navíc noční bouřka ještě pěkně přikropila. To vše bylo zárukou výborných závodů.
    Ranní tréninky proto byly po nočním dešti trochu více mokré, ale i tak se mi jelo výborně.
    Start do první jízdy se mi podařil. V první zatáčce jsem byl třetí. Pak došlo k lehkému zaváhání, kdy jsem jednu pozici ztratil. Hned v průběhu prvního kola se mi ale povedlo dostat na druhou pozici za Jindru Hrabicu. Hrabica jel ale hodně rychle a já jsem s ním nedokázal držet krok. Do cíle jsem tak dojel na 2. místě.
    V druhé jízdě jsem na startu trochu zaspal a v první zatáčce jsem se pohyboval kolem 8. místa. To jsem však hned v dalších zatáčkách trochu napravil a posunul se na 4. pozici za Radka Schovajsu. Radek mě chvilku potrápil, ale po pár kolech se mi ho nakonec podařilo předjet. Pak jsem se snažil o předjetí i druhého Vaška Dohnálka. V souboji kolo na kolo ale Vašek vždy zvolil lepší stopu a svou bezchybnou jízdou mi nedal až do konce závodu možnost ho předjet. V cíli tedy třetí místo.

Text: Petr Daňa

1. místo: Jindřich Hrabica
2. místo: Petr Daňa (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Václav Dohnálek

 

Fotogalerie: Daňa a perfektně připravené Březolupy

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz