Daňa a výborné výkony v Lačnově

29.09.2022 18:57

    Petr Daňa závodil na Slováckém poháru na trati v Lačnově. Na krásně připravené trati si užíval jízdu a předváděl skvělé výkony. Jaký konečný výsledek dovezl do cíle? Přečti si v článku.

Jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

17. 9. 2022

Název podniku :

Slovácký Pohár - Lačnov

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Lačnovská trať se mi líbí. Je sice přírodní s menším množstvím skoků, ale pořadatelé ji umí výborně připravit a tentokrát jim navíc přálo počasí. V noci trať dostatečně nakropil déšť a přes den už tolik nevysychala. Povrch byl perfektně nakypřený, takže v zatáčkách se tvořily drážky, což se mi líbilo.

    Ranní tréninky byly tradičně seznamovací, povrch se udržoval ještě hodně mokrý, ale i tak jsem se pěkně svezl a načetl trať.

    Start do první jízdy jsem měl výborný, hned druhý za Kamilem Ginterem. Toho se mi podařilo předjet hned v prvním kole a dojet tak do cíle jako první.

    Druhou jízdu jsem zahájil ještě lépe a to holeshotem. Druhý Ginter se za mnou držel asi dvě kola. Pak jsem se snažil jen udržet odstup od ostatních. To se mi nepodařilo a po menší chybě se ke mně v půlce závodu přiblížil Miroslav Šuška. Jel hodně dobře a držel se mě jako klíště. V posledním kole při dojíždění jezdců o kolo jsem si vybral špatnou vnější stopu, to mě rozhodilo a neštěstí bylo na světě. Mírně jsem zpomalil a Šuška toho hned využil a dostal se přede mě. Tuto chybu už se mi bohužel pár zatáček před cílem nepodařilo napravit a dojel jsem tak do cíle jako druhý.

 

Text: Petr Daňa

1. místo: Miroslav Šuška
2. místo: Petr Daňa (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Kamil Ginter

 

Fotogalerie: Daňa a výborné výkony v Lačnově

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz