Daňa bojoval o celkové druhé místo

21.10.2021 16:57

    Na Petra Daňu čekal významný závod, kdy musel zabojovat o druhé místo v celkovém pořadí SMS Moravy. Obhájil si svůj druhý flek? Dočteš se v článku.

jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

26. 9. 2021

Název podniku :

SMS Morava - Karlín u Čejče

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

3. místo

 

    V Karlíně se tentokrát jel poslední závod SMS Moravy. Byl to pro mě důležitý závod, protože jsem byl druhý v celkovém pořadí tohoto seriálu. Karlín je má oblíbená trať, k tomu byla výborně připravená a vydržela skoro celý den v ideálním stavu a jezdilo se mi na ní velmi dobře.
    Ranní tréninky proběhly jako vždy spíš v duchu seznamování. V kvalifikaci jsem se snažil soustředit na rychlá kola a podařilo se mi zajet třetí nejlepší čas.
    Start do první jízdy se mi podařil a první zatáčkou jsem projížděl jako třetí za Jindrou Hrabicou a Markem Paličkou. Snažil jsem se jich držet, ale oba byli rychlejší a postupně mi tak poodjeli. Do cíle jsem dojel jako třetí.
    Druhá jízda byla o trochu zábavnější. Start se mi tentokrát tak nepovedl a v první zatáčce jsem se držel kolem desátého místa. Během prvního kola se mi podařilo poskočit na sedmou pozici a postupně po pár kolech až na čtvrtou pozici za Davida Homolu. David jel velmi dobře, ale v šestém kole udělal drobnou chybu a nechal mi v jedné ze zatáček volnou vnitřní stopu. Podařilo se mi ho tak předjet. Třetí pozici jsem zvládl udržet až do cíle. To mi ovšem nestačilo na ubránění mého celkového druhého místa, kdy jsem se posunul na třetí pozici.

Text: Petr Daňa

1. místo: Jindřich Hrabica
2. místo: Marek Palička
3. místo: Petr Daňa (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Daňa bojoval o celkové druhé místo

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz