Daňa jr. bojoval o postup do finále

29.10.2022 13:03

    Petr Daňa mladší se na Slováckém poháru ukázal také. Do jeho kategorie se však přihlásilo velké množství závodníků, takže se do finále nedostali úplně všichni. Jak se dařilo Péťovi? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Petr Daňa jr.

Datum závodu :

15. 10. 2022

Název podniku :

Slovácký Pohár - Žlutava

Kategorie :

Amatér

Celkové umístění: 

22. místo

 

    Závody ve Žlutavách se jely naposledy před třemi lety. Je to přírodní trať a není zde mnoho skoků. I tak sem ale jezdím rád.

    První trénink byl trochu uklouzaný, ale druhý už se odjel na ideálním povrchu. Tréninky se mi jely dobře. Do naší třídy bylo přihlášeno hodně jezdců, takže jsme byli rozděleni na dvě skupiny. Do finále postupovalo jen prvních devět jezdců z každé skupiny.

    Při startu v první jízdě jsem měl menší kolizi s vedlejším jezdcem startovního pole. Naštěstí jsem to ustál a nespadl, ale mělo to vliv na horší start. První zatáčkou jsem projížděl kolem 15. místa. Během tří kol se mi podařilo dostat na 8. pozici a útočit tak na 7. místo. Bohužel při předjížděcím manévru v šestém kole jsem si zvolil vnitřní stopu, ve které mi podklouzlo zadní kolo a já jsem tak spadl. Než jsem se opět dostal na motorku ztratil jsem hodně pozic. V cíli z toho bylo bohužel až 11. nepostupové místo.

    Druhou jízdu jsem startoval ve skupině Amatér B, kde se mi start povedl, ale několik jezdců přede mnou spadlo, a to mě zpomalilo. Do druhého kola jsem najížděl jako šestý. Do konce závodu se mi podařilo o dvě pozice posunout a dojet tak do cíle na 4. místě.

 

Text: Petr Daňa jr.

1. místo: Martin Kalivoda
2. místo: Šimon Hablák
3. místo: Peter Samek

 

Fotogalerie: Daňa jr. bojoval o postup do finále

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz