Daňa jr. na domácí trati v Březolupech

17.11.2021 16:47

    Petr Daňa mladší se také zúčastnil volného závodu, který se konal na trati v Březolupech. Jak se mu tam dařilo a jaký výsledek si přivezl domů? Dozvíš se článku.

jezdec: Petr Daňa jr.

Datum závodu :

30. 10. 2021

Název podniku :

Volný závod - Březolupy

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

5. místo

 

    Trať v Březolupech je moje domácí a taky oblíbená, proto jsem se na závody těšil.
    Ranní tréninky se odjely na perfektně připraveném povrchu, takže se mi jelo výborně. Kvalifikační trénink byl už o něco horší, ale i tak se mi jelo dobře.
    Do první jízdy jsem vystartoval jako druhý hned za Matějem Kokešem. I když jsem se hodně snažil, soupeři byli lepší a postupně mě odsunuli na páté místo. Podařilo se mi však ještě urvat jednu pozici zpět a dojel jsem tak do cíle jako čtvrtý.
    Do druhé jízdy se můj start podobal tomu z první rozjížďky. Opět druhý za Matějem Kokešem. Hned v prvním kole jsem po pár chybách přišel o tři pozice. Ve snaze držet tempo se soupeři jsem v pátém kole spadl. Měl jsem již nějaký náskok před jezdci za mnou a o další pozici jsem nepřišel. I když se mi dařilo jezdce přede mnou dohánět, ztráta již byla velká a nepovedlo se mi až do cíle výsledek vylepšit. V cíli druhé jízdy tedy páté místo.

Text: Petr Daňa jr.

1. místo: Matěj Kokeš
2. místo: Karolína Boušková
3. místo: Dan Žůrek

 

Fotogalerie: Daňa jr. na domácí trati v Březolupech

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz