Sběratel holeshotů - Daňa jr.

29.06.2022 14:35

    Petr Daňa mladší závodil na Slováckém poháru na trati v Lačnově, kde nikdy před tím nejezdil. Všem svým soupeřům na startu vždy ukázal záda. Udržel si první pozici i během závodních rozjížděk? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Petr Daňa jr.

Datum závodu :

18. 6. 2022

Název podniku :

Slovácký Pohár - Lačnov

Kategorie :

Amatér

Celkové umístění: 

8. místo

 

    V Lačnově jsem nikdy nebyl, místní trať se mi ale líbila. Byla také výborně nachystaná. Ráno její povrch sice klouzal, ale přes den ji pořadatelé kropením a kypřením udržovali v ideálním stavu.
    Ranní, seznamovací trénink byl uklouzaný, ale povrch se rychle vyjel a na druhý trénink už to bylo ideální. Do naší třídy se přihlásilo hodně závodníků, takže nás rozdělili opět do dvou skupin. Z každé skupiny pak postupovali ti nejlepší do finálové jízdy.
    První jízdu se mi podařilo zahájit holeshotem. Již v prvním kole jsem ale první pozici ztratil a jel jsem na druhém místě. To jsem se snažil udržet, ale bohužel v posledních kolech, kdy jsme dojížděli okolečkáře, jsem několikrát zvolil špatnou stopu a dvě pozice tím ztratil. Takže v cíli čtvrté místo.
    Druhou jízdu jsem odstartoval zase holeshotem. Tentokrát jsem první pozici dokázal držet tři kola. V šestém kole při souboji o třetí místo jsem bohužel spadl a ztratil hodně času. V cíli to dalo nakonec na finálové 8. místo.

Text: Petr Daňa jr.

1. místo: Miroslav Křižánek
2. místo: Tomáš Žáček
3. místo: Jakub Kypus

 

Fotogalerie: Daňa jr. sbíral holeshoty

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz