Daňa: "Jsem rád, že odjíždím zdravý."

04.08.2021 14:57

    Titulek článku mluví za vše. Petr Daňa závodil na Krajském přeboru SMS Moravy ve Vranově. Přečti si v článku.

jezdec: Petr Daňa

    Vranov v opačném směru se mi docela líbí. Pořadatelé ale měli problémy udržet trať v kondici, protože se v průběhu dne hodně rozbíjela a prosychala. Kvalifikace se mi ve velké konkurenci podařila a zajel jsem 5. čas.
    Start do první jízdy byl dobrý a první zatáčkou jsem projel jako třetí za Pučálkou a Bártou. Ve třetím kole udělal Bárta drobnou chybu a já jsem se posunul na místo druhé. Hodně na mě tlačil David Homola a při jednom pokusu o předjetí došlo ke kontaktu, který jsem já naštěstí ustál, ale David upadl. Tato kolize mě ale připravila o druhou pozici, kdy mě zpět předjel Jiří Bárta. Posledních pět kol jsme s Bártou sváděli souboj o druhou pozici. Do cíle jsem dojel třetí se ztrátou jedné vteřiny.
    Druhou jízdu jsem zahájil průjezdem první zatáčky na šestém místě. Pět kol trvalo, než jsem se prokousal na třetí místo za Bártu. Ten už měl větší náskok a nedařilo se mi ho dotáhnout. V osmém kole, při hodně tvrdém pokusu Petra Dokoupila ve snaze mě předjet, došlo při doskoku ke kontaktu, kdy jsme se navzájem zahákli řídítky do sebe. Naštěstí nikdo z nás neupadl, ale Petr z této kolize vytěžil a předjel mě. Do cíle jsem dojel jako čtvrtý.
    Sečteno, podtrženo. Jsem rád, že odjíždím zdravý. :-)

Text: Petr Daňa

1. místo: Zdeněk Pučálka
2. místo: Jiří Bárta
3. místo: Petr Daňa (REGION RACING s.r.o.)

Fotogalerie: Daňa: "Jsem rád, že odjíždím zdravý."

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz