Daňa junior závodil v Lačnově

02.10.2022 06:37

    Péťa Daňa vyrazil závodit na Slovácký pohár do Lačnova. V první jízdě se mu dařilo, v té druhé mu však štěstí moc nepřálo. Co se stalo? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Petr Daňa jr.

Datum závodu :

17. 9. 2022

Název podniku :

Slovácký Pohár - Lačnov

Kategorie :

Amatér

Celkové umístění: 

10. místo

 

    V Lačnově jsem byl podruhé a trať byla opět výborně připravená. Až na některá místa vydržela celý den v perfektním stavu a s ideálním povrchem. Ranní tréninky se ale jely velmi brzo a k tomu byla ještě mlha. I tak se mi v tréninku jelo docela dobře.

    V první rozjížďce jsem odstartoval jako druhý, ale tuto pozici se mi nepodařilo udržet až do konce jízdy. V půli závodu jsem klesl na třetí příčku a v posledních kolech při předjíždění okolečkáře jsem zvolil špatnou stopu a přišel jsem tak o další pozici. Takže v cíli z toho bylo 4. místo.

    Druhou jízdu jsem odstartoval daleko hůř, byl jsem někde v půlce pořadí. Během jízdy se mi dařilo pomalu postupovat pořadím nahoru. Bohužel přede mnou v drážce upadl jezdec a to mě hodně zdrželo a mezi tím jsem opět o pár pozic přišel. Snažil jsem se tuto ztrátu napravit, ale do cíle bylo již málo času. V cíli z toho bylo nakonec 13. místo.

 

Text: Petr Daňa jr.

1. místo: Petr Babica
2. místo: Vít Polách
3. místo: Martin Kalivoda

 

Fotogalerie: Daňa junior závodil v Lačnově

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz