Daňa mladší na domácí trati

02.06.2022 21:01

    Péťa Daňa závodil na Slováckém poháru na svojí domácí trati v Březolupech. Jelo se mu skvěle a nakonec se probojoval až do finále. V článku se dozvíš více.

Jezdec: Petr Daňa jr.

Datum závodu :

21. 5. 2022

Název podniku :

Slovácký Pohár - Březolupy

Kategorie :

Amatér

Celkové umístění: 

7. místo

 

    Březolupy považuji za svou domácí trať. Rád tady trénuji, takže jsem se na závod těšil.
    Ráno byla trať po nočním dešti celkem kluzká, a proto jsem v tréninku i jednou spadl. Na druhý trénink už byl ale povrch ideální a jelo se mi výborně. Do naší třídy se přihlásilo hodně jezdců, takže nás rozdělili do dvou skupin. Z prvních jízd pak postupovali z každé skupiny ti nejlepší.
    Start do úvodní jízdy se mi docela podařil a do první zatáčky jsem najížděl na 3. místě. Bohužel jsem potom udělal menší chybu, která mě odsunula na 5. místo, které se mi až do cíle podařilo udržet. Páté místo mi tedy zajistilo postup do finálové jízdy.
    Ve finále byl můj start také celkem dobrý, kdy jsem se pohyboval kolem 4. místa. Tuto pozici jsem se snažil udržet, ale bohužel mě v půlce rozjížďky předjeli dva jezdci a v posledním kole pak ještě jeden. V cíli finále z toho bylo nakonec 7. místo.

Text: Petr Daňa jr.

1. místo: Martin Kalivoda
2. místo: Tomáš Žáček
3. místo: Vít Polách

 

Fotogalerie: Daňa mladší na domácí trati

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz