Daňa pokřtil novou motorku v Dalečíně

07.10.2021 17:14

    Petr Daňa se zúčastnil Chalupa cupu v Dalečíně. Jak se mu závodilo na nové motorce? Dozvíš se v článku.

jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

18. 9. 2021

Název podniku :

Chalupa Donoval Cup - Dalečín

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Dalečínská trať ve mně budila docela respekt. Minule jsem odtud totiž odjížděl hodně zbitý. Letos mi to ale na nové motorce (díky Region-Racing) šlo o hodně líp.     Trať organizátoři pěkně připravili a od rána se mi jelo velmi dobře. V kvalifikaci jsem si vybojoval čtvrtý čas, a to se mi ani nedařilo zajet kolo podle mých představ.     Do úvodní jízdy jsem odstartoval kolem desátého místa. V první zatáčce se mi ale podařilo venkem předjet více soupeřů a začínal jsem tedy po pár zatáčkách z páté pozice. Do třetího kola už jsem najížděl jako čtvrtý a dařilo se mi i nadále předjíždět. V cíli mi to dalo na druhé místo. Start do druhé jízdy byl hodně podobný té první. Do druhého kola jsem najížděl už jako třetí. Bohužel se mi ale nepodařilo dohnat Vaška Dohnálka, který nasadil hodně rychlé tempo a cílem jsem tedy projížděl na třetí pozici.

Text: Petr Daňa

1. místo: David Homola
2. místo: Václav Dohnálek
3. místo: Petr Daňa (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Daňa pokřtil novou motorku v Dalečíně

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz