Daňa přivezl zlato z Dalečína

05.10.2019 08:07

 Petr jel Dalečín II. poprvé, takže se s tratí během tréninku seznamoval. Trať byla pěkně nachystaná, ale prý se rychle rozbíjela, takže jízda byla postupem času namáhavější. 

Datum závodu : 1.9.2019
Název podniku : Meteorit cup
Kategorie : Veterán
Celkové umístění :  1.místo

 

Dalečín II. jsem jel poprvé, takže spíše seznamování. Tomu odpovídal i čas v měřeném tréninku. Ten byl až čtvrtý nejrychlejší.

V první rozjížďce se mi start docela podařil. V první zatáčce sice někde kolem pátého místa, ale už ve druhé zatáčce jsem si to nasměřoval do trochu hlubší vnitřní drážky a podařilo se mi tak dostat na druhou pozici. Ale hned ve druhém kole jsem si v jedné ze zatáček ustlal do písku a propadl jsem se tak až na 7. místo. Naštěstí se i s pokřivenými řidítky dalo jet dál a docela to i šlo. Co kolo to místo. Jízda tak nakonec dopadla na výbornou a dojel jsem do cíle jako první. Druhý dojel Pospíšil a třetí Závodný.

Ve druhé jízdě byl start o něco horší, někde kolem 9. pozice. V prvních kolech nejprve postup na vyšší příčky vůbec nešel. Ale od třetího kola už to bylo lepší. Trať byla již hodně rozbitá a jízda obtížná, ale podmínky byly  naštěstí stejné pro všechny.  Postupně jsem se teda prokousal až na první místo.  Za mnou půl vteřiny dojel druhý Závodný a dvě vteřiny za ním třetí Pospíšil.

V první rozjížďce se mi start docela podařil. V první zatáčce sice někde kolem pátého místa, ale už ve druhé zatáčce jsem si to nasměřoval do trochu hlubší vnitřní drážky a podařilo se mi tak dostat na druhou pozici. Ale hned ve druhém kole jsem si v jedné ze zatáček ustlal do písku a propadl jsem se tak až na 7. místo. Naštěstí se i s pokřivenými řidítky dalo jet dál a docela to i šlo. Co kolo to místo. Jízda tak nakonec dopadla na výbornou a dojel jsem do cíle jako první. Druhý dojel Pospíšil a třetí Závodný.
Ve druhé jízdě byl start o něco horší, někde kolem 9. pozice. V prvních kolech nejprve postup na vyšší příčky vůbec nešel. Ale od třetího kola už to bylo lepší. Trať byla již hodně rozbitá a jízda obtížná, ale podmínky byly  naštěstí stejné pro všechny.  Postupně jsem se teda prokousal až na první místo.  Za mnou půl vteřiny dojel druhý Závodný a dvě vteřiny za ním třetí Pospíšil.

1.místo Petr Daňa

2.místo Petr Závodný

3.místo Aleš Pospíšil 

 

Fotogalerie: Daňa přivezl zlato z Dalečína

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz