Daňa si přivezl ze Smrku zlato!

18.10.2019 21:18

 Trať ve Smrku je Petrova oblíbená, také zmiňuje, že je dost náročná na fyzičku, páč se rychle rozbije, protože je hlinito-písčitá a nedrží tvar. Celý den na závodech svítilo sluníčko, ale nebylo nějaké velké teplo, tak akorát. 

Datum závodu : 21.9.2019
Název podniku : Meteorit cup
Kategorie : Veterán
Celkové umístění :  1.místo

 

Ranní seznamovací trénink probíhal na ještě krásně upravené trati. Druhý, měřený trénink už se jel na mírně horší trati, ale výsledkem byl třetí nejlepší čas.

V první jízdě jsem měl docela dobrý start. V první zatáčce jsem byl čtvrtý a během pár zatáček jsem se dostal až na druhé místo za Josefa Kudláčka. Ten jel ale velmi rychle a ve snaze ho dohnat jsem si ve třetím kole v jedné ze zatáček ustlal do písku a ztratil tak jednu pozici. Tu jsem během pár zatáček vybojoval sice zpět, ale v dalším kole v té samé zatáčce jsem si opět ustlal. Naštěstí jsem se rychle vrátil do závodu a bez ztráty pozice. Do cíle jsme dojeli v pořadí první Kudláček, druhý Daňa a třetí Ptáček.
Ve druhé jízdě byl start o něco horší, první zatáčkou jsem projel jako šestý, ale během jednoho kola jsem se probojoval na třetí místo. Ve druhém kole pak na druhé a v pátém kole na místo první. Do cíle druhé jízdy jsme dojeli v pořadí první Daňa, druhý Kudláček, třetí Závodný.

V první jízdě jsem měl docela dobrý start. V první zatáčce jsem byl čtvrtý a během pár zatáček jsem se dostal až na druhé místo za Josefa Kudláčka. Ten jel ale velmi rychle a ve snaze ho dohnat jsem si ve třetím kole v jedné ze zatáček ustlal do písku a ztratil tak jednu pozici. Tu jsem během pár zatáček vybojoval sice zpět, ale v dalším kole v té samé zatáčce jsem si opět ustlal. Naštěstí jsem se rychle vrátil do závodu a bez ztráty pozice. Do cíle jsme dojeli v pořadí první Kudláček, druhý Daňa a třetí Ptáček.

Ve druhé jízdě byl start o něco horší, první zatáčkou jsem projel jako šestý, ale během jednoho kola jsem se probojoval na třetí místo. Ve druhém kole pak na druhé a v pátém kole na místo první. Do cíle druhé jízdy jsme dojeli v pořadí první Daňa, druhý Kudláček, třetí Závodný.

1.místo Petr Daňa

2.místo Josef Kudláček

3.místo Petr Závodný

 

Fotogalerie: Daňa si přivezl ze Smrku zlato!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz