Daňa startoval na Chalupa cupu ve Smrku

13.07.2021 13:03

    Petr Daňa závodil na Chalupa Cupu ve Smrku. Jak se mu dařilo se dočteš v článku.

jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

20.6.2021

Název podniku :

Chalupa cup - Smrk

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Smrk je má oblíbená trať, bývá vždy výborně připravená.
    Tréninky super a jelo se mi výborně. Zajel jsem sice asi až 6. nejrychlejší čas, ale na začátek dobrý. Na první jízdu se tentokrát trochu prášilo. Ve druhé jízdě to ale pořadatelé napravili a už bylo vše tak, jak má být.
    Do první jízdy jsem odstartoval docela špatně, až kolem 18. pozice. Během čtyř kol jsem se dotáhl na šesté místo, ale v jedné ze zatáček jsem si zašlápl motorku a nepodařilo se mi rychle nastartovat a přišel tak o dvě drahocenné pozice. Ty jsem si však rychle vybojoval zpět a v posledních kolech k nim přidal i další. V cílí nakonec 5. místo.
    Start do druhé jízdy už byl o poznání lepší. V první zatáčce jsem byl pátý. Během čtyř kol se mi podařilo se dotáhnout na třetí pozici za Vaška Dohnálka. V pátém kole nás ale předjel Lukáš Sokol a odsunul mě tak na čtvrtou pozici. V předposledním kole se mi podařilo Dohnálka předjet a do cíle jsem dojel jako třetí.

Text: Petr Daňa

1. místo: Zdeněk Pučálka
2. místo: Lukáš Sokol
3. místo: Václav Dohnálek

Fotogalerie: Daňa startoval na Chalupa cupu ve Smrku

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz