Daňa vs Heřmanice

04.11.2021 09:45

    Dalším jezdcem, který závodil v Dolních Heřmanicích, byl Petr Daňa. Dařilo se mu a vybojoval si celkové 2. místo. Více si přečti v článku.

jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

2. 10. 2021

Název podniku :

Chalupa cup - Dolní Heřmanice

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Trať v Heřmanicích byla až na pár míst opět dobře připravená, takže se mi jelo docela dobře.
    V ranních trénincích jsem se seznamoval s terénem, trať totiž měla mírně pozměněné skoky.
    V kvalifikaci jsem se opět nesoustředil na nejrychlejší kolo, ale spíše na hledání ideální stopy. I tak jsem ale zajel docela dobrý čas a bylo z toho třetí místo.
    Start do první jízdy se mi docela podařil. Do první zatáčky jsem vjížděl jako pátý. Během pár kol se mi podařilo dostat za Vaška Dohnálka. Vašek jel hodně rychle a nepodařilo se mi ho předjet. Rychlou jízdou se nám ale oběma podařilo předjet druhého Petra Stupku. Do cíle první jízdy jsem tedy dojel jako třetí.
    Druhou jízdu jsem odstartoval ještě líp. První zatáčkou jsem projížděl jako druhý za Stupkou. Podařilo se mi ho během prvního kola předjet a dostal jsem se tak na první místo. První pozici se mi ale nepodařilo udržet. Ve třetím kole mě dohnal Zdeněk Pučálka, který jel hodně rychle, a o kolo později se mu podařilo mě odsunout na druhé místo. Druhé místo už se mi podařilo až do cíle udržet.

Text: Petr Daňa

1. místo: Zdeněk Pučálka
2. místo: Petr Daňa (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Václav Dohnálek

 

Fotogalerie: Daňa vs Heřmanice

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz