Daňa závodil v Boršicích

23.01.2020 19:13

 "Boršice nejsou má nejoblíbenější trať. Vloni jsem odtud dokonce odjížděl sanitkou. Pořadatelé ale umí tuto trať pěkně připravit. Letos se jim to bohužel tak dobře nepodařilo. Zatáčky byly tvrdé, kluzké a suché." zmínil Petr.

Datum závodu : 02.11.2019
Název podniku : Slovácký pohár
Kategorie : Veterán
Celkové umístění :  2.místo


 

Trať oproti loňsku doznal pár změn, takže bylo potřeba jet opatrně a všechny prvky si vyzkoušet a najet.

I když jsem z tréninků neměl dobrý pocit, start do první jízdy se mi podařil na jedničku. Na záda mi ale tlačil domácí jezdec Petr Tvrdoň, který mi nic nedaroval. Jízda se mi ale nakonec podařila stylem start - cíl. Takže v cíli první jízdy 1. Daňa, 2. Tvrdoň, 3. Kühn.

Do druhé jízdy se mi start nepovedl tak dobře jako v té první. První zatáčkou jsem projížděl jako pátý, ale během během půl kola jsem se dostal na druhé místo za Petra Tvrdoně. Snažil jsem se Petra předjet, ale ten neudělal žádnou chybu. I když jsem to několikrát zkusil Petr byl v zatáčce vždy rychleji. Ve snaze najít rychlejší stopu jsem si ale v jedné ze zatáček ve čtvrtém kole ustlal a Petr mi ujel. Rychle jsem se opět rozjel, ale do tempa jsem se už nedostal a Petr se mi vzdaloval. Do cíle jsme tak dojeli v pořadí 1. Tvrdoň, 2. Daňa, 3. Kühn.

I když jsem z tréninků neměl dobrý pocit, start do první jízdy se mi podařil na jedničku. Na záda mi ale tlačil domácí jezdec Petr Tvrdoň, který mi nic nedaroval. Jízda se mi ale nakonec podařila stylem start - cíl. Takže v cíli první jízdy 1. Daňa, 2. Tvrdoň, 3. Kühn.
Do druhé jízdy se mi start nepovedl tak dobře jako v té první. První zatáčkou jsem projížděl jako pátý, ale během během půl kola jsem se dostal na druhé místo za Petra Tvrdoně. Snažil jsem se Petra předjet, ale ten neudělal žádnou chybu. I když jsem to několikrát zkusil Petr byl v zatáčce vždy rychleji. Ve snaze najít rychlejší stopu jsem si ale v jedné ze zatáček ve čtvrtém kole ustlal a Petr mi ujel. Rychle jsem se opět rozjel, ale do tempa jsem se už nedostal a Petr se mi vzdaloval. Do cíle jsme tak dojeli v pořadí 1. Tvrdoň, 2. Daňa, 3. Kühn.

1.místo Petr Tvrdoň

2.místo Petr Daňa

3.místo Patrik Kühn

 

Fotogalerie: Daňa závodil v Boršicích

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz