Daňa závodil v Březolupech

17.11.2021 16:09

    Petr Daňa vyrazil na volný závod do Březolup. V trénincích si užíval jízdu na perfektně připravené trati. Jak se mu ale dařilo v závodních rozjížďkách? Dočteš se v článku.

jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

2. 10. 2021

Název podniku :

Volný závod - Březolupy

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Nakypřená, nakropená a perfektně připravená trať byla zárukou dobrých závodů. Poklona pořadatelům. Ranní tréninky jsem si užíval, na rovné trati s ideálním povrchem byla radost jezdit.
    Start do první jízdy se mi povedl. První zatáčkou jsem projížděl jako druhý, hned za Petrem Křivánkem. Během prvního kola se mi ale Petra podařilo předjet a posunout se na první místo. Během pár kol mě ale dohnal Marek Palička. Snažil se mě předjet, což se mu i ve čtvrtém kole podařilo, když jsem mu nechal volnou vnitřní stopu v jedné ze zatáček. Snažil jsem se mu to vrátit, ale do konce závodu se mi to už nepodařilo a do cíle jsem dojel jako druhý se ztrátou dvou vteřin.
    Druhou jízdu jsem odstartoval stejně jako tu první. Rozdíl byl jen v tom, že přede mnou odstartoval jako první právě Marek Palička. Marek ale nasadil hodně rychlé tempo a mně se nedařilo s ním udržet rychlost. Do cíle jsem tedy dojel opět jako druhý.

Text: Petr Daňa

1. místo: Marek Palička
2. místo: Petr Daňa (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Křivánek Petr

 

Fotogalerie: Daňa závodil v Březolupech

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz