Daňa závodil v Mohelnici

05.11.2021 12:27

    Petr Daňa vyrazil na Chalupa cup do Mohelnice. Po ránu ho trápily nízké teploty, ale odpoledne už předvedl, co umí. Jak závod nakonec dopadl? Přečteš si v článku.

jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

9. 10. 2021

Název podniku :

Chalupa Donoval Cup - Mohelnice

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Trať byla dobře připravená, ale velmi obtížná. Naštěstí se v průběhu dne moc nerozbíjela a jelo se mi tak docela dobře.
    Ranní trénink byl pro všechny trápení. Teploty těsně nad nulou nedovolily zahřát tělo na provozní teplotu. Při kvalifikaci už bylo o trochu tepleji, takže šlo zajet pár rychlých kol. Vyjel jsem si čtvrtý čas.
    Start do první jízdy se mi podařil. První zatáčkou jsem projížděl jako třetí za Davidem Homolou a Vaškem Dohnálkem. David s Vaškem ale nasadili hodně rychlé tempo a nedařilo se mi s nimi držet krok. Naopak jsem měl hodně starostí s Petrem Stupkou, který mě celou jízdu pronásledoval. Třetí pozici jsem ale udržel a dojel tak i do cíle.
    Druhou jízdu jsem zahájil ještě lépe. První zatáčkou jsem projížděl jako druhý, hned za Petrem Stupkou. Snažil jsem se ho předjet, ale naopak ve třetím kole se podařilo Dohnálkovi dostat přede mě a o kolo později nás všechny předjel i Homola. Stupka udělal menší chybu a odsunuli jsme ho tak až na čtvrté místo. Do cíle jsem tedy dojel na 3. místě.

Text: Petr Daňa

1. místo: David Homola
2. místo: Václav Dohnálek
3. místo: Petr Daňa (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Daňa závodil v Mohelnici

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz