Daňa závodil v Petrovicích

30.05.2022 14:03

    Dalším, kdo závodil v Petrovicích, byl Petr Daňa. První rozjížďka dopadla skvěle, v té druhé ho však potkalo pár komplikací. Co se stalo, si přečti v článku.

Jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

15. 5. 2022

Název podniku :

SMS Morava
Petrovice u Karviné

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Trať byla výborně nachystaná a dobře nakropená, takže se ranní tréninky odjely na ideálním povrchu. Odpoledne se však trať začala hodně rozbíjet a jízda tak byla dost náročná.
    Tréninky proběhly dobře a v kvalifikaci jsem zajel čtvrtý čas.
    V první jízdě se mi start docela podařil. První zatáčkou jsem projížděl jako čtvrtý. Třetího Bártu se mi podařilo po několika neúspěšných pokusech nakonec předjet až v šestém kole. Ale na druhého Paličku už jsem neměl a do cíle jsem tak dojel jako třetí.
    Start do druhé jízdy už tak dobrý nebyl. Na rampě jsem zaspal a závodníci po obou stranách mě hned zavřeli a do první zatáčky jsem tak najížděl až někde kolem 12. místa. A aby toho nebylo málo tak hned na konci prvního kola přede mnou v koleji upadli dva jezdci a já ve snaze se jim vyhnout jsem to položil taky. Pak nastala stíhací jízda ze zadních pozic. Trať už byla hodně rozbitá, jízda náročná a bohužel špička jezdců mi už hodně ujela, takže jsem to už dotáhl pouze na páté místo v cíli.

Text: Petr Daňa

1. místo: Jindra Hrabica
2. místo: Marek Palička
3. místo: Jiří Bárta

 

Fotogalerie: Daňa závodil v Petrovicích

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz