Daňa závodil v Prakšicích

22.08.2022 16:20

    Petr Daňa se zúčastnil Slováckého poháru na jeho neoblíbené trati v Prakšicích. Povrch ale pěkně připravili a nebyla ani nouze o pěkné souboje. Jaký výsledek si dovezl do cíle? Dozvíš se v článku.

Jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

6. 8. 2022

Název podniku :

Slovácký pohár - Prakšice

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Trať v Prakšicích nepatří zrovna k mým nejoblíbenějším, ale pořadatelé ji opět výborně nachystali. Pomohly jim k tomu navíc dopolední přeháňky. Takže povrch vydržel až do prvních jízd docela v dobré kondici. Druhé jízdy se už ale jely na suchu.
    První trénink byl po dešti docela kluzký. Ve druhém měřeném tréninku to bylo ale lepší.
    Start do úvodní jízdy se mi podařil a v první zatáčce jsem byl čtvrtý a během dalších jsem se posunul na třetí místo. Do druhého kola jsem už ale najížděl jako druhý za Jindrou Hrabicou. Snažil jsem se ho držet, ale jel hodně rychle a postupně mi po vteřině na kole ujížděl. V cíli z toho bylo druhé místo.
    Start do druhé jízdy byl hodně podobný jako v té první. Na druhé místo za Hrabicu jsem se ale dostal až po druhém kole. To už byl Jindra o zatáčku vepředu. Na Jindru jsem neměl, a tak jsem si udržoval s odstupem druhou pozici před Honzou Havlíčkem. V cíli tedy zase druhé místo.

Text: Petr Daňa

1. místo: Jindřich Hrabica
2. místo: Petr Daňa (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Jan Havlíček

 

Fotogalerie: Daňa závodil v Prakšicích

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz