Daňa závodil v Zábřehu

25.06.2022 18:27

    Petr Daňa vyrazil na další závod krajského přeboru Moravy, který se tentokrát odjel v Zábřehu u Dolního Benešova. V závodních rozjížďkách se nevyhnul soubojům o přední pozice. Jak se mu tedy dařilo? Dočteš se v článku.

Jezdec: Petr Daňa

Datum závodu :

12. 6. 2022

Název podniku :

SMS Morava - Zábřeh

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

4. místo

 

    V Zábřehu jsem byl poprvé. Trať se sice hodně rozbíjela a rychle se vytvářelo více stop v zatáčkách, ale i tak se mi jelo dobře. Pořadatelé se snažili trať po celý den udržovat v perfektním stavu a mezi jízdami trať kypřili a kropili. Ke konci dne se sice už docela prášilo, ale v takovém počasí to nebylo nic neobvyklého.
    Ranní trénink byl pouze takové seznamování s tratí. V kvalifikaci jsem ale musel zrychlit, abych zajel dobrý čas a mohl si tak vybírat místo na startovním roštu. Podařilo se mi zajet třetí čas, takže jsem byl celkem spokojený.
    Start do první jízdy nebyl optimální. Odstartoval jsem až někde kolem 12. místa. Naštěstí se mi docela dařilo předjíždět a rychle se tak posunovat nahoru pořadím. Ve třetím kole jsem už byl za čtvrtým Vaškem Dohnálkem, kterého se mi po několika pokusech podařilo v šestém kole předjet a dostat se tak na čtvrtou pozici. Tuto už jsem do cíle uhájil.
    Druhou jízdu jsem zahájil startem o poznání lepším. V první zatáčce jsem byl třetí a hned po dalších pár zatáčkách dokonce druhý za Jindrou Hrabicou. Tři kola se mi dařilo držet s Jindrou rychlost, jel ale hodně rychle a bez chyb, což se nedalo říct o mně. Takže v půli závodu už byl Jindra pár vteřin přede mnou. To už se na mě začal dotahovat Petr Dokoupil a měl jsem tak hodně starostí s udržením druhého místa. To se mi ale v posledním kole nepodařilo. Když jsem dojížděl kolečkáře, zvolil jsem jinou stopu, která byla hodně měkká a ustlal jsem si. Toho využil Dokoupil a odsunul mě tak na třetí místo v cíli.

Text: Petr Daňa

1. místo: Jindřich Hrabica
2. místo: Petr Dokoupil
3. místo: David Homola

 

Fotogalerie: Daňa závodil v Zábřehu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz