Daňa závodil ve Vranově, tamní trať si pochvaloval!

16.09.2020 18:28

    Petr Daňa závodil na Krajském přeboru SMS Moravy ve Vranově a opravdu se mu tam líbilo. Více v článku.

Datum závodu :

13.9.2020

Název podniku :

SMS Moravy – Vranov u Brna

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění : 

4. místo

 

    "Ranní trénink vyžadoval opatrnost, trať byla místy hodně mokrá a kluzká. V kvalifikaci mě potkal defekt kola, takže jsem nemohl jet tak, jak jsem chtěl, ale podařilo se mi zajet 7. kvalifikační čas.
    Start do první jízdy se mi vydařil perfektně, v zatáčce jsem byl třetí a v té další už druhý, hned za Markem Paličkou, jenže v závěsu za mnou byl Lukáš Sokol a ten mi to ve druhém kole natřel a odsunul mě tak na místo třetí, kde jsem se držel až do šestého kola, kde mě nakonec předjel ještě Petr Dokoupil. Po zbytek závodu jsem se opravdu snažil, abych to Petrovi vrátil a dostal se zpátky na třetí místo, bohužel se mi nezadařilo a do cíle jsem dojel jako čtvrtý, vteřinu za Petrem.
    Do druhé jízdy byl můj start obdobný jako v té první, ale tentokrát Petr Dokoupil nelenil a předjel mě při první příležitosti a dostal mě tak na čtvrté místo. Petr jel velmi dobře a neměl jsem šanci ho předjet. V cíli tedy opět čtvrtý.
    Ve Vranově byla opravdu radost závodit, trať byla po celý den řádně nakropená, opravdu super podmínky! Děkujeme!!" řekl Petr Daňa.

 

1. místo: Marek Palička

2. místo: Lukáš Sokol

3. místo: Petr Dokoupil

Fotogalerie: Daňa závodil ve Vranově, tamní trať si pochvaloval!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz