Defekt kola? Žádný problém! Daňa předvedl skvělou jízdu!

24.09.2020 15:07

    Jak předvést skvělou jízdu s defektem předního kola? Tak na tohle by Vám mohl dát návod Petr Daňa. Přečti si v článku o jeho závodě ve Smrku.

Datum závodu :

19.9.2020

Název podniku :

Meteorit Cup – Smrk

Kategorie :

Veterán

Celkové umístění: 

2. místo

 

    "Do Smrku jezdím rád, protože zdejší trať je vždy výborně připravená.Ranní trénink byl tentokrát na mokru, což vyžadovalo opatrnost, ale v kvalifikaci už jsem byl nucený přidat. Jelo se mi dobře a vyšlo to na 3. nejrychlejší čas, což je paráda. Vydařený start v první jízdě a po pár zatáčkách jsem se dotáhl na třetí místo. David Smola přede mnou jel velmi dobře a dlouho se mi nedařilo ho předjet, povedlo se až v šestém kole. Na prvního Petra Stupku mi scházela asi vteřina, takže druhé místo.
    Podcenil jsem přípravu do druhého kola a musel se vrátit do depa dofouknout přední kolo a na rošt jsem najel v posledních vteřinách. Na výběr stopy nebyl čas. Start se mi ale povedl a z třetí pozice jsem Davida předjel už ve druhém kole. Na první místo mi scházela zase jen asi vteřina, ale ucházející přední kolo ztrátu zvětšovalo a poslední tři kola jsem jel po prázdném kole. Druhou pozici se mi podařilo udržet. V cíli jsem měl ztrátu na vítěze Stupku 5 vteřin a dvě vteřiny za mnou byl třetí Homola." řekl Petr Daňa.

 

1. místo: Petr Stupka

2. místo: Petr Daňa

3. místo: David Homola

Fotogalerie: Defekt kola? Žádný problém! Daňa předvedl skvělou jízdu!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz