Divoký supermoto mistrák

01.08.2022 20:19

    Libor Bednář závodil na MMČR ve Fuglau v Rakousku. Místní trať však vůbec neodpovídala mistrovským kvalitám. Libor se s takovými podmínkami ale popral skvěle. Více se dočteš v článku.

Jezdec: Libor Bednář

Datum závodu :

24. 7. 2022

Název podniku :

Supermoto MMČR - Fuglau (AUT)

Kategorie :

S3 Veteran Cup 50+

Celkové umístění: 

2. místo

 

    Po příjezdu na závodiště jsme byli všichni v němém úžasu! Čekala na nás rozbitá autokrosová trať hodně starého "data výroby". Asfaltová část byla plná děr a záplat různých hrubostí asfaltu, dokonce i beton. Offroadová část vypadala také hrozně. Pořadatelé trať namotali mezi obslužnými komunikacemi areálu. V depu chyběla elektřina a pitná voda. K dispozici jsme měli jen dva záchody na cca 120 závoďáků. Nic takového jsem ještě na supermotu nezažil, měli by se přijet podívat do Vysokého Mýta :-).
    Trénink byl hodně krátký. Za celou sobotu jsme měli jen tři a odpoledne kvalifikaci. Nebyl tedy čas si trať najezdit, ale samozřejmě je to pro všechny stejné.
    Do obou rozjížděk se mi povedl start, což bylo na této víceméně jednokolejné trati to zásadní. První rozjížďku jsem odjel v podstatě v klidu a v bezpečném odstupu od soupeřů. Druhý závod jsem si chtěl zpestřit bojem s Gerlem Christophem, závodníkem z jiné kategorie. Moc nechybělo a mohl jsem si to zbytečně pokazit. V zápalu boje jsem trefil řídítkem sloup z pneumatik a ten mě doslova vykopl z tratě. Naštěstí jsem neupadl a po výletě do trávy se stihl vrátit. Nepřišel jsem tak o druhé místo v závodu.

Text: Libor Bednář

1. místo: Miroslav Starý
2. místo: Libor Bednář (REGION RACING s.r.o.)
3. místo: Jaroslav Příhoda

 

Fotogalerie: Divoký supermoto mistrák

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz